دکتر امیر حیدری رییس بیمارستان شهید رهنمون در گفتگو با یزدفردا  :
یکسال عمرم کوتاه شد و واقعا از ظلمی که به جامعه پزشکی استان یزد شد متاسفم .


یزدفردا :دکتر امیرحیدری رییس  بیمارستان شهید رهنمون(فرخی)  در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان انتقال خون استان یزد  در حالی که به شدت از حرکت انجام شده توسط صدا و سیما رنجیده به نظر می رسید  به خبرنگاریزدفردا گفت :از شب گذشته که فیلم را از برنامه بیست و سی  تلویزیون دیدم  یکسال عمرم کوتاه شد و واقعا از ظلمی که به جامعه پزشکی استان یزد شد متاسفم .

وی که یکی از متخصصین اورولوژی و ناباروری  استان یزد نیز می باشد  افزود:در یزد پزشکان با همت و صداقت خود به مردم خدمت رسانی می کنند و خود من در ابتدای راه اندازی بانک خون استان مطب خود را تعطیل نموده و از در آمد آن چشم پوشیدم و با زحمات شبانه روزی همکارانم بانک انتقال خون استان را راه اندازی کردیم و برای مدت یکسال تمام وقت به عنوان پزشک در اختیار سازمان انتقال خون بودم تا استان از لحاظ خون خودکفا شود و مردم هم ،چه در ابتدا و چه در حال حاضر همیشه در اختیار بوده و کمتر با مشکل کم خونی ربرو بوده ایم .
وی در ادامه به زحمات دکتر حکمتی مقدم و کارکنان خدوم انتقال خون استان یزد اشاره نموده و افزود :ما در طول  سالهای گذشته و در حال حاضر  شاهد سلامت و صداقت این عزیزان بوده و  هر زمان که به خون نیاز داشته ایم بدون درنگ نیازمان توسط سازمان انتقال خون استان برطرف شده است .

وی  پخش این گزارش را دور از شان رسانه ملی دانسته وافزود :متاسفانه با بی سلیقگی تمام به جامعه پزشکی استان یزد توهین شد وباید عذر خواهی شود .وی ادامه داد :امیدواریم که متولیان امر رسانه ها در  بخش سلامت با دقت بیشتری عمل نموده و خدای ناکرده باعث ایجاد جو بدبینی و بی اعتمادی   نشوند .

وی به افتخارات جامعه پزشکی استان اشاره نموده و افزود :یزد میزبان  بیماران زیادی از سراسر کشور و حتی بعضی از کشورهای خارجی بوده و پزشکان این دیار قبل از هر چیز به رسالت پزشکی خود می اندیشند و حیف است که با سهل انگاری  باعث دل خوری این جامعه با صداقت شویم .

گفتنی است :دکتر امیرحیدری متخصص اورولوژی وناباروری  بوده و جزو مدیران زحمتکش استان به شمار می رود که در زمان دفاع مقدس  مسئولیت بیمارستان فرخی (شهید رهنمون فعلی  ) استان را به عهده داشته و برای دومین بار به عنوان ریاست بیمارستان شهید رهنمون انتخاب شده است.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا